Müşteri Memnuniyet Beyanı
Prosense Teknoloji; her türlü müşteri şikayetini Müşteri İlişkileri Prosedürüne, ürünlerinin kullanıldığı ülkelerdeki yasal prosedürlere, ürünlerinin tabi olduğu standartların gerekliliklerine uygun bir biçimde ele alarak sonuçlandıracağını ve bunlardan doğabilecek her türlü ilgili yükümlülüğü yerine getireceğini bildirir.
Bu çerçevede:
- Prosense, kendisine ulaştırılan her şikayete değer verir ve etkili bir şekilde ele alır;
- Türkiye Cumhuriyeti yasalarına uymayı ve yükümlülüklerini yerine getirmeyi taahhüt eder;
- Breziya yasalarına (8078/1990, 9933/1999 ve diğerleri) tabi olarak kanunları bilir ve bunlara uymayı taahhüt eder;
- Alınan şikayetlerle ilgili gerekli tüm önlemleri alarak sonuçları inceler ve gerekli uyarıları yapar;
- Her türlü şikayeti, ilgili yerel ve uluslarası kurumların ve INMETRO'nun belirlediği şartlarda cevaplamayı taahhüt eder.
- Prosense Teknoloji, müşteri şikayetlerinin nasıl ele alınacağı konusunda her birime periyodik eğitimler verir. Şikâyetlerin ele alınması ile ilgili olarak, KYS prosedürlerini uygulamak ve gerekli iyileştirmeleri yapmakla Kalite Yöneticisi tam yetkili kılınmıştır.
Prosense, yukarıda uymayı kabul ve taahhüt ettiği kurallara uymadığı ve/veya verdiği bilgilerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğunun saptanması durumunda uygulanacak yaptırımlara uyacağını kabul ve taahhüt eder.